فقط بخونینش

خب نامردا این دیگه تهشه  

اون موقع ۱۷ نفر بودین هیچگی نبود حالا ۳۷۹ نفر اومدین و رفتین.خب نامردا اخه خدا رو خوش میاد خدایی نه خدایی نه خدایی مشکل من چیه 

دفه قبلم گفتم اگه مشکلی دارم بهم بگین.بابا من چه گناهی کردم دیگه  

از دست شماهاا 

البته به جز مامان و هم اسمی و یاسی گلم و.......تمام افراد مهربونی که لطف کردن نظر دادن

نظرات 2 + ارسال نظر
درسا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

اره عزیزم واقعا حق با تو اما من هر چی فکر میکنم هیچ اشکالی تو وبلاگت نمیبینم !!!!

درسا تو واقعا مهربونی.همیشه به من قوت قلب میدی
من بازم صبر میکنم
میدونم این حرفم خنکه.
اما خدایی نگا کن فقط تویی هیچکی اینجا نیس
حس میکنم مزخرفه و خدایی خیلی نامردن اخه هر چی من میذارم کسی نماد حتی یه کلمه بنویسه
البته به جز هم اسمی عزیزم

درسا پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

مرسی عزیزم لطف داری اره واقعا منم نمیدونم که چرا اینطورین ؟!! حد اقل یه شکلک بزارن و برن !!!

اره والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد